DIALOG

Aliona GRATI, Adrian-Silvan IONESCU Despre arta angajată, despre arta militantă: relicve, repere, efemeride?

 

INTERTEXT

Iulian BOLDEA Proza lui Petru Cimpoeşu. Ficţiunea cu răspundere limitată

Tatiana CIOCOI „Serotonina” lui Michel Houellebecq: un roman al „infernului capitalist”

Valentin ARAPU Reflectarea ciumei și simbolurilor sale zoomorfe în sursele istorice și scrierile literare

 

ACENTRICE

Tudor STAVILĂ Une brève histoire des Beaux-Arts de la Bessarabie au XXe siècle

Flori BĂLĂNESCU Relația scriitorilor cu Puterea în România anului 1977

 

LIANTUL SOCIAL

Silviu ANDRIEȘ-TABAC Arta heraldică. Repere teoretice

Elena UNGUREANU Un fenomen al culturii digitale: internet-memele

Teodor HAŞEGAN Salonul artiştilor mobilizaţi, Iaşi – Chişinău, ianuarie 1918

 

ORAŞUL MEU

Mariana ȘLAPAC Clădirea Parlamentului Republicii Moldova

Eugen STRĂUȚIU Artă și societate în Sibiul modern

 

GIUVAIERE CULTURALE

Doinel TRONARU CIRCO[stanze]

 

IMAGINARUL LITEREI

Ion HADÂRCĂ Sonetul scris direct pe mască; Soare nud, de Bobotează; Distanțări; Diferențele totului; Înființări; Stau acasă; Rostogolim; În această literă-stea; Cicatricea din umbră; Neliniștea simetrică

 

CUVÂNTUL CELUILALT (ancheta revistei)

Mihaela PERCIUN De ce oare azi și ideile se vând, nu doar oamenii?

 

ABAJUR PENTRU O BIBLIOTECĂ

I. V. Xenofontov Enciclopedia curiozităţilor, Vol. al II-lea; C. Ungureanu, O istorie secretă a literaturii
române, Ed. a III-a; W. Egginton, Cervantes, omul care a inventat ficțiunea; A. E. Hotchner,
Iubirile lui Hemingway povestite de el însuși și consemnate de A. E. Hotchner; M. Perciun, Satisfacție;
D. Foenkinos, Către frumusețe